Pagina's

zondag 27 mei 2012

Mijn werk


In januari en februari heb ik al wat foto´s van mijn recente keramiek gepubliceerd. Ik kon niet wachten om alvast iets te laten zien. Echter deze waren nog niet helemaal af. Het proces is lang. Soms ben ik met 4 werkstukken tegelijk bezig. Tussen start en eindresultaat zitten vele stappen en weken. Vertrouwen op kijken wat er gebeurt tijdens het werk, brengt je niet ver. Vooraf moet je goed weten wat je wilt om niet vast te lopen. Vooruit denken in stappen, een tekening maken, creëren van het werkstuk en afsluiting met een expositie. Eigenlijk niet anders dan werk: plan, ontwerp, realisatie en evaluatie.

De foto´s zijn van het eindresultaat, nog wel geschoten in de werkplaats. Ze staan te wachten voor deelname aan een expositie eind juni.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten