Pagina's

donderdag 20 september 2012

Eind van de zomer

Picos de Europa, Covadonga
Eind van een heerlijke zomer al weer in zicht. Het reisseizoen van Daniël is inmiddels in volle gang. September is hij vooral te vinden in het noordelijk deel van Spanje. Hij volgt (met de bus) vanaf Bordeaux 2x de route naar Santiago en dan via de noordelijke kust van Spanje weer terug naar Bordeaux. Vooral Asturië en in het bijzonder Cantabrië spreken hem aan. Waarom legt hij uit in het SRC-blog ´Verfrissend Spanje´

In een ander SRC-blog ´De schatten van de kathedraal´ geeft hij uitleg over het nieuws dat ´het Boek van Sint Jakob´ weer terug is in de kathedraal van Santiago de Compostela, waar het hoort!

Nieuwe camera: panorama foto 16 september 2012 van de ´Masia´ in verval op het terrein van ons huis in Can Ferrer

Tijdens één van mijn wandelingen heeft mijn 6 jaar oude digitale fotocamera het begeven. Als voorschot op mijn verjaardag mocht ik een nieuwe camera uitzoeken. Dat was een hele klus. Gelukkig ben ik als een kind zo blij met mijn nieuwe speeltje (Panasonic Lumix DMC TZ25). Een hele ontdekkingstocht wat die allemaal kan. Veel!

Nieuwe camera: zonsondergang 13 september 2012 uitzicht vanaf ons balkon in Can Ferrer


1 opmerking:

  1. Dat belooft een mooie winter te worden voor de bloglezers met je nieuwe fototoestel!
    Bij de eerste dacht ik even dat de reclame toch op jullie site was doorgedrongen.....
    Dat Spanje ook zo Zwitsers kan zijn!

    Fijn weer wat te lezen uit Spanje,
    Groeten, Johanna

    BeantwoordenVerwijderen